söndag 16 januari 2011

Erica Greens' blogg

I går var jag på barnkalas på min sons förra dagis på Amerikanska Ambassaden. Massor med gulliga 5-åringar virvlade förbi i ett hisnande tempo bland presenter och 'Hello-Kitty'-tårta. Jag och min man hann med att återknyta kontakten med föräldrarna. Bland annat träffade jag mysiga Erica Green, ursprungligen från Los Angeles som bor här med sin man och två små barn. Erica jobbar annars i bokförläggarbranschen och har dessutom skrivit en alldeles egen barn bok som är på väg att ges ut. Dessutom skriver hon en trevlig blogg om sitt liv som numera hemmafru och allt vad det innebär. Innan Erica med familj flyttade till Moskva bodde hon flera år i Turkiet. Kika in på hennes blogg, hon skriver så trevligt och roligt om 'ups and downs' med att vara medföljande hemmafru...

Erica J Greens blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar