måndag 10 oktober 2011

Raquel Bussey och Karamel studio

Idag var jag och piffade upp mig hos Raquel Bussey - ni kommer väl i håg Raquel som flera gånger ordnat smikkurser för oss Sweor?

Jag måste säga att hon är den bästa på att klippa mitt hår här i Moskva - ja verkligen! Dessutom är hon superduktig på smink och nu erbjuder hon även manikyr och pedikyr med en egen rysk manikyrist, Karina som finns med i studion vissa dagar i veckan. Hon fixar även dina ögonbryn medan du klipper dig och vill du färga eller slinga så är hon super på det också.

Raquel som är mamma till två små flickor arbetar förutom i sin egen studio, Karamel även med foto-jobb i glamtidningar tex Vogue Russia etc och kurser i smink som jag skrivit om tidigare på den här bloggen. Och inte att förglömma, hon har även sitt eget märke med smink som man kan köpa - 'up to date' färger och produkter.Klicka på Karamel så ser du rubriker till hennes priser och olika behandlingar och kurser.

Raquel tar gärna emot Sweor, hon talar givetvis engelska  - studion ligger vid Taganskaya metro ca.


B. Drovyanoy per. 20 ctr 2,
2nd. floor
Moscow, Russia
109007
+7 916 215 0404
Email
  info@karamelstudio.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar