onsdag 23 november 2011

Adventskaffe hos mig onsdagen den 23 november

Så var det dags för mitt årliga Adventskaffe - 13 försäljare av olika slag kom över till mig och erbjöd sina varor på mitt årliga Adventskaffe - allt från Julgransprydnader, linnedukar, matrioshkor, trätomtar ch gummor till fotokonst och målningar samt bijouterier av silver handgjorda pärlor samt halvädelstenar.....

Lussekatter, Blomkålssoppa med bacon och vin (som visade sig vara närmare ett dessertvin när jag provade efter att gästerna gått hem).

Men allt gick fint med underhållande pianomusik av vackra Oxana. Hela 37 gäster kom varav 18 Sweor Nedan följer lite bilder...

Tips och ideer på intressanta försäljare för framiden mottages gärna!

Tusen Tack alla som kom och Stort Tack för alla fina presenter från gäster och försäljare!
Большое Спасибо, что пришли и за все красивые подарки!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar