torsdag 23 september 2010

Hälsning från Oddbjørg

Häromdagen fick vi en hälsning från Stavanger och Oddbjörg, med hennes 
tillåtelse så här kommer hälsningen som är till alla Moskva-Sweor!

Ser dere har et flott oktoberprogram i SWEA.  Ikke fritt for at jeg skulle ønske 
jeg var der, høres så gøy ut! Ja, jeg savner jo Moskva og dere - alle kjekke 
kjeier- og alle aktiviteter. Men vi har det bra her i Stavanger også.  Denne uken har
vi litteraturuke her og det er invitert tre russiske samtidsforfattere og noen journalister til å 
delta på litteraturfestivalen her.  Lørdag skal vi ha et arrangement utmed havet 
her på en gammal prestegård, arrangementet er kalt "Den nye vodkaen" og det vil 
bli diskusjoner om russisk littereatur nå og før- samt litt om russisk samfunn i 
dag.  God lunch og vodka.  Gleder meg til det. Jeg fikk jo veldig sansen for 
russisk kultur og litteratur og kunst når vi var i Moskva.  Det er jo en fantastisk
by. 
Du må hilse til alle kjente Sweor, si jeg savner dem. Håper å se noen av dere en 
gang. Vi har iallefall bestemt at når den "gamle" Bolshoi-teateret åpnes igjen, 
så skal vi over der.  Vet du hva tid det blir??
Ha det fint og nyt livet i Moskva.
Klemmer
Oddbjørg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar