måndag 17 september 2012

Svensk TV-produktion soker svenska kvinnor i Moskva

Viktor nedan soker svenska kvinnor till en TV-produktion. 

Snowman Productions är ett TV-produktionsbolag i Stockholm som producerar TV-program för alla svenska TV-kanaler.
Nu planerar vi att spela in en tv-serie där vi följer svenska kvinnor som valt att flytta och leva sitt liv i Ryssland istället för att bo i, låt oss säga Örebro. Vi är på jakt efter kvinnor som i sitt liv fått uppleva kontrasten mellan våra två olika kulturer och kan på ett inspirerande sätt ge en intressant inblick för tittarna hur livet kan se ut.
Just nu försöker vi hitta våra huvudrollsinnehavare och som skulle vara intresserade av att figurera i rutan och berätta mer om sitt liv för oss och för tittarna.
Om Du tycker att det här låter som ett spännande projekt och vill veta mer måste du höra av dig till oss på Snowman!
Viktor Gauffin
0046 704 93 22 13
Viktor.Gauffin@snowmanproductions.tv

1 kommentar:


  1. Hej!
    Är Snowman Productions är ett TV-produktionsbolag i Stockholm som producerar TV-program för alla svenska TV-kanaler?
    Då kanske det är er jag ska prata med angående min program ide. Men jag har en fastastiks fin och bra program ide. Det är en coachning program.

    Jag har själv påbörjat en coachning utbildning för att just göra dessa program tillsammans med ett filmbolag. Vill inte berätta för mycket då jag vet att denna ide är en mycket gångbar och kommer dra mycket publik (TV-tittare).

    Jag önskar få vidare kontakt med er för att prata om min ide, kajse kan det bli vi som kommer att samarbeta i framtiden.
    Skriv till marabo69@hotmail.com om ni vill veta mer:) / kimona


    SvaraRadera